ტრენინგი დავიწყეთ საშინაო დავალების შემოწმებით და
მოგვცა
რეკომენდაციები.
ამის
შემდეგ
ვიმუშავეთ
პროექტის
მონიტორინგზე
, კერძოდ
მოსწავლეებზე
დაკვირვება
პროექტის
მიმდინარეობისას,
დაკვირვება
მოსწავლეთა
მოქმედებებზე,
რომელშიც
იწერება
კი
ან
არა
, ან
+ და
- ით
. დაკვირვება
შემოქმედებით
მოქნილობაზე.განვიხილეთ
პრეზენტაციაზე
თანატოლთა
უკუკავშირის
ფორმა
, ამ
ფორმის
მიხედვით
მოსწავლეები
აფასებენ
ერთმანეთს
, კრიტიკულად
უდგებიან
ერთმანეთის
პრეზენტაციას
და
შესაძლოა
მისმეხუთე
დღე
საინტერესოდ
დავიწყეთ
. ტრენერმა
მოახდინა
საშინაო
დავალების
განხილვა
ცენ
შესაბამისი
რჩევები
და
რეკომემდაციები.
მოსწავლეთა
პროექტის
გეგმის
მიხედვით
მოსწავლე
სახავს
მიზნებს
შეიმუშავებს
სამოქმედო
გეგმას,
განახორციელებს
და
მონიტორინგს
უტარებს
პროექტის
მიმდინარეობას
და
შესაბამისად
აფასებს
საკუთარ
თავს.
No comments:
Post a Comment